[Pytanie] Wystawa dinozaury.com.pl

Dyskusje na temat "strasznych jaszczurów"
KubaWinter
Prekambryjski stromatolit
Prekambryjski stromatolit
Posty: 22
Rejestracja: 12 lutego 2008, o 14:33
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

[Pytanie] Wystawa dinozaury.com.pl

Post autor: KubaWinter »

Witam!
Jestem tutaj nowym użytkownikiem. Nie wiem, czy będę mógł tu wnieść jakiś swój wkład, gdyż dinozaurami interesowałem się bardzo mocno już dość dawno temu (zbierałem nawet taką gazetę Dinozaury, oglądałem programy etc.), a teraz to co zajmowało mnie kiedyś zdaje się powracać (i może powróci, gdyż jestem uczniem bio-chemu). Jednak ja nie o tym chciałem, to było gwoli wstępu ;)

W przyszłym tygodniu wybieramy się ze znajomymi z klasy do muzeów we Wrocławiu, m.in. do Muzeum Przyrodniczego UWro. Znalazłem przypadkiem w internecie stronę dinozaury.com.pl, która to jest stroną wystawy o dinozaurach, chyba czegoś na wzór parku w Bałtowie. Niestety zdjęć brak, więc nie mogę ocenić wartościowości tego wszystkiego. Na stronie piszą, że "maczał w tym palce" śp. Karol Sabath oraz muzea. Czy ktoś z Was był tam, wie czy warto? Byłbym wdzięczny za wszelkie informacje i może jakieś fotki.

Pozdrawiam,
Kuba
Pozdrawiam,
Jakub Zimoch

KrzysiekLichota
Permski synapsyd
Permski synapsyd
Posty: 669
Rejestracja: 23 lipca 2006, o 09:37
Imię i nazwisko: Krzysztof Lichota
Lokalizacja: okolice Poznania

Post autor: KrzysiekLichota »

jak to było w Poznaniu, to też poszliśmy na to klasowo, i nie było to nic specjalnego- na środku piaskownica z gipsowym odlewem szkieletu t-rexa( że niby możemy to odkopać i poczuć się paleontologami :) ) a wokół tego modele dinozaurów i innych wymarłych zwierząt naturalnej wielkości, prawdopodobnie wypożyczone z Bałtowa, bo tam są takie same, w gablotach jakieś amonity i inne skamieniałości, poza tym sklep, gdzie można sobie kupić amonita za jedyne 50 zł, a soczek w kartoniku za 3 zł. a wszystkie zdjęcia są właśnie tam, tzn na dinozaury.com.pl( wiem, że kiedyś tam były)

KubaWinter